Moja przyjaciółka jest już dorosła !

11:20



Hej Miśki moje Kochane ! Wiem, wiem, że już miałam wrócić na stałe i znowu dziura w postach. No co Wam mogę powiedzieć ? Pojawił się ktoś i zaczęłam poświęcać mu dużo uwagi, chyba sami znacie etap początku związku, ale za to obiecuje Wam dodawać posty codziennie aż do soboty :) Oczywiście to nie tylko przez niego, bo pewnie czytając tego posta zaraz mi napisze, żebym na niego nie zwalała. Na początku powiem Wam, że tak nawet mnie trafiła strzała Amora i jest na prawdę cudownie, ale nie zapeszajmy ! Znając mnie podzielę się tym z Wami w najbliższym czasie ! Dzisiaj przywołuje 
wspomnienia z 18-nastki mojej przyjaciółki i przy okazji pokażę Wam mój outfit z tego dnia.

Zacznę od tego, że to głupie uczucie kiedy obie z najlepszą przyjaciółką zdajecie sobie sprawę, że jesteście dorosłe. Pamiętacie chowanie się przed rodzicami? Kupowanie alkoholu bo "może Wam sprzedadzą" ? Nagle przychodzi moment, gdzie jesteście niezależni i zdajecie sobie sprawę, że za niedługo koniec waszej beztroski.. To nie jest fajne :(








No, ale imprezy 18-nastkowe już są ! Sonia robiła ją w domu i było na prawdę świetnie. Oczywiście wspomnę, że to, że po imprezach śpimy u siebie to już nasz rytuał <3 Fakt, że miałam wtedy miesiączkę i byłam się położyć na chwilkę na górę, ale nawet to nie popsuło mi zabawy. Poznałam nowych ludzi, pojadłam dobrych rzeczy, a wiecie, że jeść uwielbiam i potańczyłam. Najlepszym jednak punktem imprezy była niespodzianka dla solenizantki od jej chłopaka (oczywiście ja jako jej przyjaciółka o wszystkim wiedziałam). Pierwszym punktem był filmik z życzeniami od niego, wspólnymi zdjęciami z przyjaciółmi i życzeniami od nas nagranymi wcześniej. Drugim zaś fajerwerki i wielki napis, który zaraz zobaczycie na zdjęciach ! No i koniecznie muszę wspomnieć, że tort był mistrzostwem świata ! Sonia jak to czytasz wiedz, że teraz jesteśmy już stare :D

Co do mojego wyglądu to jak widzicie przez miesiączkę postawiłam na wygodę, ale w połączeniu z elegancją więc myślę, że wyglądało to bardzo dobrze. Makijaż zrobiłam troszkę mocniejszy i na ustach miałam moją ulubioną pomadkę w kredce z Golden Rose. No i na koniec.. DODATKI ! Tu postawiłam jedynie na chockera !









To by było na tyle ! Już jutro widzimy się znowu. Ostatni tydzień wakacji , wykorzystajcie go dobrze, zróbcie coś, by zapamiętać je na zawsze ! Szalejcie póki możecie, korzystajcie z życia w 100 % ! A jak już post o Sonii mojej, wiem, że na pewno to czytasz kocham Cie bardzo Słońce ! Już Ci współczuję, że będziesz od poniedziałku musiała ze mną wytrzymywać !

Buziakii,
Wikaa :*



You Might Also Like

24 komentarze

  1. Super spędzone chwilę, a i też życzę ci i temu twojemu boyfriendowi szczęści oraz byście mieli długi związek oraz umieli się dogadać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szczęścia w nowym związku, wytrwałości i wzajemnego zrozumienia. A przyjaciółce życzę samych mądrych decyzji w dorosłym życiu.
    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co mogę powiedzieć, to że ja kończę w tym roku 20 lat i wcale się dorosła nie czuję, jedynie pełnoletnia. Łatwo mylić te pojęcia :) Nie zarzucam niczego oczywiście, zależy wszystko od osobowości, ale warto zaznaczyć ten fakt :D
    zapraszam, http://dopaskali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiedziałam, że od teraz musimy być coraz bardziej rozsądni ;)

      Usuń
  4. Dużo szczęścia i miłości w nowym związku!
    A impreza- super dzień pełen niespodzianek :)
    Pozdrawiam i składam najlepsze życzenia dla Twojej przyjaciółki z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie spędzone chwile ^^ ślicznie wyglądasz :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pierwsza przyjaciółka kończyła 18 lat rok temu. I też nas naszły życie o końcu dzieciństwa, odpowiedzialności itd. Ale nie przejmuj się. Teraz lecimy obie na wymarzone studia, do wymarzonych miast i mam wrażenie, że po nauce przymusowych przedmiotów dopiero teraz zacznie się prawdziwe życie 😂

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj życie studenckie jest najlepsze ! Przynajmniej tak mówi mój chłopak ;) Pozdrowienia dla Was 💝

      Usuń
  7. Najlepiej Mośku wszystko na chłopaka zganiać ! ;* Nie szukaj wymówek xD Nie no żartuję wiem, że masz dużo na głowie.

    A wszystkim za życzenia dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po części na Ciebie zgoniłam 😘

      Usuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia ;) Aż mi się przypomina osiemnastka mojej przyjaciółki. Łezka w oku się kręci ;)
    Co do stroju to bardzo fajna opcja no i makijaż rewelacyjny ;)
    Pozdrawiam i szczęścia z zabierającym nam Ciebie kolegą ;)
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie już idę do szkoły więc mam nadzieję, że to mnie ogarnie ;) Pozdrowienia dla Ciebie i przyjaciółki 💝

      Usuń
  9. Oj 18 😊 uwielbialam te imprezy 😊 jak najbardziej jestem za takim eleganckim zestawieniem ale i imprezowym

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, to musi być dziwne uczucie, kiedy w jednej chwili jesteś jeszcze teoretycznie dzieckiem, a nagle możesz legalnie robić wszystko. Pozdrawiam ;)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super choker! Te maleńkie śliczności nadadzą pazura każdej stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, choć wiele osób zarzuca, że są za bardzo inst5agramowe to ja je uwielbiam ! :)

      Usuń